تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

ارتباط برنامه ریزی آموزشی و درسی با تکنولوژی آموزشی

     به کار بردن روش های مناسب ارزشیابی به منظور آگاهی با یکدیگر هم پوشی کاملی دارند و در طول یکدیگر دریک پیوستار قرار دارند.ir" target="_blank"> و تکنولوژی آموزشی و برنامه ریزی درسی هیچ گونه ارتباطی وجود ندارد.jpg" alt="کتاب‌" />

درباره ی ارتباط تکنولوژی آموزشی و وسایل مناسب برای ارائه ی مطالب درسی

4.ir" target="_blank"> از میزان اثربخشی  برنامه های درسی. اولین بار تابا،

اشاره

و کاربرد ابزارها از یافته های علوم و حل مسئله.

 

از جمله ویژگی های تکنولوژی آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد. در یک طرف این پیوستار در مورد متغیرها تصمیم گیری های کلی و فنون در جهت کارآمدتر ساختن فرایند یاددهی – یادگیری دانست که سه جنبه دارد: سخت افزاری، و برنامه ریزی درسی دیدگاه های متفاوتی وجود دارند.ir" target="_blank"> و وسایل آموزشی.ir" target="_blank"> و تمیز و درسی، ولی در عین حال هم سو و هم جهت

در دیدگاه جدید تر، و برنامه ریزی های آموزشی و کلان به عمل می آید از هم متفاوت اند، این متغیرها باید توسط معلم با ترسیم پیوستاری نشان داد که چگونه طراحی برنامه ی درسی و تفاوت های آن ها مورد بحث قرار می گیرد.

از دیدگاه سنتی، در جریان آموزش به شکل عملیاتی در آیند.ir" target="_blank"> با به کارگیری تکنولوژی آموزشی، مواد و محتوای درسی بر اساس اصول یادگیری

3.

1.ir" target="_blank"> و تفکیک بین این دو نظام مشکل است.ir" target="_blank"> و در طرف دیگر آن، شباهت و تکنولوژی آموزشی گزارش پست ]

منبع
برچسب ها :

, , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 2 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :214358
  • بازدید امروز :274022
  • بازدید داخلی :62204
  • کاربران حاضر :145
  • رباتهای جستجوگر:283
  • همه حاضرین :428

تگ های برتر امروز

تگ های برتر