تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تقویت عضلات داخلی ران

    ir" target="_blank"> و آن را در پشت پای زیرین قرار دهید .ir" target="_blank"> و بر روی یک آرنج بحالت نیمه بلند شوید .gif" data-thumbnail="false" data-img-category="article">

    فواید این تمرین :

    * تقویت عضلات داخی ران .

    * ممانعت از درفتگی های کشکک که معمولا به سمت خارج صورت می گیرد .

    پای زیرین را صاف کنید و پس و در بازگشت دم انجام دهید .ir" target="_blank"> از مکث کوتاهی آهسته باز گردانید .ir" target="_blank"> شما قوی تر شد می توانید وزنه ای به مچ این پا ببندید .ir" target="_blank"> و در حالی که پنجه ها مستقیم قرار دارند پا را

     

    Lying Leg Adduction از پهلوی داخل بالا آورید

    * این تمرین را ۱۰ بار انجام دهید و مجددا برای هر پا  ۶ - ۴ بار تکرار نمایید .ir" target="_blank"> و مدت کوتاهی استراحت کنید و تناسب اندام در دخل ران ها .

    تقویت عضلات داخلی ران  (Lying Leg Adduction)

    ازع
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 20 شهريور 1392 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , ,

آمار امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :213887
  • بازدید امروز :290622
  • بازدید داخلی :77242
  • کاربران حاضر :140
  • رباتهای جستجوگر:237
  • همه حاضرین :377

تگ های برتر امروز

تگ های برتر