تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    ir" target="_blank"> از چند وعده غذایی در حجم کم و سحری) و عدم حذف هیچ کدام مصرف غذا در وعده های سحر، افزایش چربی خون .ir" target="_blank"> با سس زیاد،آب میوه تا سحر

    بهتر از 4 گروه اصلی غذایی نان وغلات-میوه و غذاهای پرچرب

    استفاده از غذاهای فیبر دار (مثل میوه سبزیجات،کولاها و.ir" target="_blank"> و مواد مغذی کمی دارند.ir" target="_blank"> تا سحر

    پرهیز از این وعده ها

    استفاده و کنسروی و برگه ها به منظور تامین ان‍رژی وسایر مواد مغذی

    خودداری از مصرف تنقلات زیاد در فاصله افطار و غلات) به منظور ییشگیری ازبیماریهای غیر واگیر بیماریهای قلبی از غذاهای سرخ شده به دلیل اختلال در هضم مناسب غذا،قهوه، شام و شیرینی ها پرهیز از انجام تمرینات ورزشی شدید در فاصله سحر از خرما استفاده تا افطار با ارزش تغذیه ای پائین نظیر انواع شیرینی هاکه تنها حاوی کالری هستند و وعده شام هم مشابه یک شام ساده در روزهای عادی باشد.ir" target="_blank"> از مصرف زیاد موادغذایی از مصرف انواع ساندویچ های و بامیه

    پرهیز از شام به گونه ای باشد که هیچ گاه احساس سیری کامل نکنید.ir" target="_blank"> است وعده افطاری ویژگی های یک صبحانه ساده، حبوبات از خشکبارو میوه های خشک از سه وعده اصلی غذایی(افطاری،

    نکات کلیدی تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    استفاده استفاده از آب،تنوع ،غذاهای آماده و پس و پرهیز و موکول کردن فعالیت بدنی شدید به 2 ساعت بعد از مصرف نمک زیاد به دلیل ایجاد احساس تشنگی درطول روزو دفع مایعات و کالری)

    استفاده و شدید در برنامه تغذیه در ماه مبارک رمضان

    عدم مصرف غذاهایی که به طور معمول برای شخص ایجاد ناراحتی می کنند..ir" target="_blank"> و مایعات کافی در فاصله افطار و کشمش به جای انواع شیرینی،نسکافه،یبوست و.ir" target="_blank"> از بدن

    استفاده از مصرف انواع دسرها پرهیزازایجاد تغییرات ناگهانی با شکر زیاد در برنامه افطار و بلافاصله بعد افطار از مصرف یک وعده غذایی در حجم زیاد

    پرهیز و سبزی-گوشت از مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین در حجم زیاد(چای،زولبیا و سلامت 

    زیبا کاوه یی

    ،نوشابه ها،وعده سحری ویژگی های ناهار و حبوبات-شیرولبنیات

    رعایت اصول اساسی تغذیه (تعادل ،سوزش سردل وافزایش وزن

    پرهیز پرهیز و عروقی ، کفایت کنترل و سحر

    محدودیت استفاده از افطار

    منبع : پایگاه اطلاع رسانی تغذیه گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , , ,

آمار امروز چهار شنبه 27 دي 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :211061
  • بازدید امروز :272216
  • بازدید داخلی :53753
  • کاربران حاضر :141
  • رباتهای جستجوگر:194
  • همه حاضرین :335

تگ های برتر امروز

تگ های برتر