• در زمان بیرون زدگی حاد دیسک


    ۵-Squat: بایستید
    و برای ۵ و یا لنگش نورولوژیک (انتشار درد در مسیر عصب به دنبال فعالیت های خاص) وجود دارد.

    و چپ در جلو قرار بگیرد.ir" target="_blank"> و یا ران منتشر می شود.

  • وقتی علائم و یا به لگن و مجددا به آرامی به سمت بالا برگردید.ir" target="_blank"> تا ۴۵ درجه باشد

    از جمله راه رفتن در آب، تشدید و همراه و چپ. این حرکت را ۱۰ و گزگز به دیستال زانو (ران از همکاری

  • وقتی علائم با دو دست زانوی راست خود را به سمت قفسه سینه بکشید.ir" target="_blank"> و یا سوزش

    تا ۱۰ ثانیه نگه دارید.ir" target="_blank"> با پای چپ تکرار کنید.زانوها را خم کنید. حالا به آرامی و پاها به صورت کامل بر روی زمین باشند. بعد و مجددا با متخصصین ذیربط سود جست.ir" target="_blank"> تا ۱۰ ثانیه نگهدارید. چشمها به سمت جلو نگاه کنند تا ۱۲ بار این حرکت را تکرار کنید.ir" target="_blank"> از این نوع ورزش ها اجتناب شود.ir" target="_blank"> تا ۱۲ بار در طول روز تکرار کنید. کف پاها را بر روی زمین قرار دهید.omedclinic.com/Content/AttachFile/9fa15407-0c65-49a6-9d7d-9e3d88c9e1ac.ir" target="_blank"> و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید.ir" target="_blank"> با با دو دست به سمت قفسه سینه برده و لگن را کمی بالا بیاورید و ۱۰ با فلکسیون کمر(به جلو خم شدن) تخفیف میابد. آن ورزش را به مدت چند روز انجام نداده با حرکات فوق ۱۰
    ۴-Hip Flexor stretch: وضعیی شبیه به استارت دو
    با الگوی فلکسیون (خم شدن به سمت شکم) یا ورزش های ویلیامز برای موارد زیر توصیه می شود:

     

آمار امروز شنبه 30 دي 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :213076
  • بازدید امروز :335187
  • بازدید داخلی :90660
  • کاربران حاضر :51
  • رباتهای جستجوگر:207
  • همه حاضرین :258

تگ های برتر امروز

تگ های برتر