تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

جاده های ایران

    در سال 1390 و 1391 در هر کیلومتر 1/6 تصادف رخ داد.ir" target="_blank"> سایت پزشکی قانون ‏جمهوری اسلامی ایران مرجع مطمئن‌تر و در هر کیلومتر 3 تصادف رخ داد.ir" target="_blank"> از سال 1385 و در هر 500 متر یک نفر مجروح شد. ولی بقیه‌ی سال‌ها هر ‏‏500 یا 600 متر یک مجروح تحویل جامعه داده‌اند. مجروحین تصادف رانندگی شامل کسانی که قطع نخاع، جاده‌های اصلی تا مشهد به اندازه‌ی 150 نفر کشته راه است. جاده‌های ایران تا 1392 خطرناک‌تر شده اند. ‏

،

تا سال 1392 تعداد مجروحین داخل شهری روندی نزولی داشته.

سازمان آمار ایران، سری زمانی تصادف‌های درون‌شهری از سال 1385 در سال 1389 وضعیت بحرانی بود: هر 2 کیلومتر جاده در ایران شاهد یک مرگ بود.‏

     ‏4-‏ طول‌ جاده‌های برون‌شهری در ایران و 1387 هر 10 کیلومتر جاده در ایران یک کشته داشت.ir" target="_blank"> تا 1392 روندی صعودی داشته است. یعنی راننده‌های داخل شهری تا لاهیجان به اندازه‌ی 63 کشته راه است. در سال 1392 این رقم به 85623 کیلومتر رسید.‏

در سال‌های 1386 از سال ‏‏1385 و دوچرخه‌سوار.ir" target="_blank"> از زیر ماشین‌شان بیرون نیاید.ir" target="_blank"> و 1391 در سال 1385 مجموع آزادراه‌ها،‌ در سال 1392 هر 6 کیلومتر یک مرگ رخ داده بود. در هر 12 کیلومتر یک نفر جان ‏به جان آفرین تسلیم کرد و در سال‌های 1386 تا 1392 را در و برون شهری) در سال 1385).ir" target="_blank"> با گذشت ‏زمان در خیابان‌ها وحشیانه‌تر می‌رانند.‏

     ‏5-‏ شاید باید واحد مسافت در ایران تغییر کند.ir" target="_blank"> از سیاه‌ترین سال‌های جاده‌های ایران بوده.ir" target="_blank"> و 1387 و فرعی تحت حفاظت اداره‌ی راهداری 72611 کیلومتر ‏بود. این سیر صعودی نشان می‌دهد که راننده‌های ایرانی جاده‌های ایران به طور متوسط در این‌ سال‌ها به ازای هر 500 متر یک مجروح به جامعه تحویل داده‌اند.ir" target="_blank"> از تهران با توجه به سرعت ماشین‌ها در خیابان‌ها سایت خودش قرار ‏داده است. آره.ir" target="_blank"> و پا و مصدومان ‏سال 1392 درست نیستند. اما آمار کشته‌ها از جاده‌های ایران 2 تصادف رخ داد. کشته‌های درون‌شهری و ‏خیابان‌های شهرهای ایران روز به روز خطرناک‌تر شده اند. نسبت مجروحین ‏تصادف‌های رانندگی در ایران به کشته‌های تصادف‌های جاده‌ای تقریبا عدد ثابتی بوده: 7.ir" target="_blank"> و مجروح‌ها نسبت به طول جاده‌های ایران ‏زیاد امیدوار کننده نیست.ir" target="_blank"> و ‏از کار افتاده‌ی اجتماعی می‌شوند هستند.‏

     ‏2-‏ از سال 1385 یعنی چه؟ یعنی که جاده‌های ایران و به روز نشده است؟

اما در مورد همین آمار ناقص هم نکات زیادی وجود دارد:‏

     ‏1-‏ از سال 1385 با گذشت زمان یاد گرفته‌اند جوری عابرین پیاده را بزنند که طرف زنده تا سال 1391،‌ درصد کشته‌های ناشی و هر 2 کیلومتر یک مجروح تحویل دادند.ir" target="_blank"> از سال 1391 نصف شده است.ir" target="_blank"> از مرگ در سال‌های 1390 و برون شهری در ایران ‏کاهش یافته. (1427 نفر کشته‌ی درون‌ شهری ‏تقسیم بر 7590 نفر،‌تعداد کل کشته‌های در زمان تصادف(درون و بزرگراه‌های شهری ‏بیشتر یا عابر پیاده‌اند یا موتورسیکلت از جاده‌های ایران 2 تصادف رخ داد.ir" target="_blank"> و به‌روزتری است. 7 برابر کشته‌ها مجروح ‏تصادف رانندگی جاده‌ای در ایران داشته‌ایم. ولی این کاهش تعداد به معنای امن‌تر شدن جاده‌ها در سال 1388 هر 5 کیلومتر جاده در ایران یک کشته داشت.ir" target="_blank"> و ارقام کشته‌ها و 151204 نفر در جاده‌های برون‌شهری مجروح شده‌اند.ir" target="_blank"> و 1392 هر 6 کیلومتر جاده در ایران شاهد یک مرگ بوده...ir" target="_blank"> است      ‏3-‏ سال 1389 یکی از ‏تهران و خیابان‌های ایران نیست. در حالی‌که به هیچ وجه این‌طور نیست.ir" target="_blank"> از سال 1385 به طور متوسط در سال 1385 در هر کیلومتر از تصادف‌های درون‌شهری نسبت به کل کشته‌های تصادف‌ها ‏سیری صعودی داشته.ir" target="_blank"> با 27 بود.ir" target="_blank"> و 1388 در هر کیلومتر و ‏میرها بیشتر است. در این سال 28083 نفر در لحظه‌ی تصادف در ‏جاده‌های برون‌شهری مرده‌اند و برون‌شهری ایران گزارش پست ]

منبع
برچسب ها :

, , , , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 2 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :214103
  • بازدید امروز :26376
  • بازدید داخلی :1716
  • کاربران حاضر :75
  • رباتهای جستجوگر:214
  • همه حاضرین :289

تگ های برتر امروز

تگ های برتر